مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

پیشنهاد روشی به جای تعدیل نیروهای دولتی
پیشنهاد روشی به جای تعدیل نیروهای دولتی
بخش تعاملی الف - بهرام نظری
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
دولتهای ما در سالهای اخیر هرکدام به نوعی باعث بزرگ شدن دولت گردیده و این از سر نعمت درآمدهای نفتی بوده که با توجه به مولفه ها و تاثیرات اقتصاد سیاسی در کشورانجام شده است.

خیلی ها معتقدند در ایران سازمان های دولتی، موسسات خیریه ای هستند که از این طریق پول نفت بین آنها تقسیم می شود و کارآمدی چندانی ندارند و قانونگذاران و مدیران مانده اند که چه تصمیمی بگیرند به نظر نگارنده بهتر است مجلس و دولت تلاش کنند که به جای تعدیل نیروها زمینه ای را فراهم کنند که نیروهایی که وارد سیستم دولتی شده اند در شرکت های وابسته به دولت و بخش خصوصی بکار گرفته شوند با این شرط که حقوق ماهیانه آنها را دولت پرداخت نماید.

مزیت این روش برای مالکان شرکت این است که کمک می کند هزینه تمام شده شرکت ها کمتر شود چون دولت به روال سابق حقوق آنها را تا زمانی که سود شرکتها زیاد شود می پردازد و همچنین این روش باعث می شود تولید بیشتر شود و ظرفیت بیکار کارخانه ها به کار گرفته شود.

مزیت این روش برای دولت این است که دولت اگرچه همچون سابق حقوق آن نیروها را خود پرداخت می کند ولیکن باعث توسعه و رونق تولید در کشور خواهد شد.

در انجام این روش باید مواردی همچون نزدیکی سکونت و نوع تخصص و مهارتها و تواناییها و علاقمندی اشتغال در شرکتهای خواهان استفاده از این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

با این روش نه اخراجی صورت می گیردو نه بیکاری اتفاق خواهد افتاد داد.

در پایان، اینکه اگر تمام سازمان ها در هر شهر و استان نسبت به این امر اقدام نمایند قطعاً تولید و توسعه را در کشور را دنبال خواهد داشت. یادمان باشد نفت تمام شدنی است و برای توسعه باید تولید زیاد شود و به سمت بازارهای جهانی حرکت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1033 زمان: 11:10 تاريخ: شنبه 25 آبان 1392برچسب:پیشنهاد روشی به جای تعدیل نیروهای دولتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت